søndag 18. januar 2009

Litt oppdatering.

Ja som dere ser på bildene under er de godt i gang med kledningen. Vi har valgt Royalimpregnert og vinduene er svarte. Vi syns denne kombinasjonen er fin!

Ellers har jeg fått begynt å jobbe litt i huset selv. Sist helg pussa jeg hele betongtaket i leiligheten. Det var et slit, og ikke verdens beste arbeidsstilling... Var stiv og støl i flere dager etterpå. Men resultatet ble bra. Nå kan vi male første grunningsstrøk.

I tillegg har jeg pusset fall til sluker både på badet i leiligheten og på det lille badet i vår hovedetasje. I samme slengen gikk jeg over små ujevnheter i betonggulvet i hovedetasjen.

Vi har også kjøpt inn hvitevarer til kjøkkenet i leiligheten, i morgen blir det sannsynligvis innkjøp av hvitevarer til vårt kjøkken. Vi har fått et greit tilbud fra Elkjøp.

Vårt kjøkken er i hvitt høyglans med grå benkeplate. Designa.
I leiligheten kommer det et Ikeakjøkken med integrerte hvitevarer.
Jeg skal legge inn bilder senere.

Rørlegger er godt i gang med opplegg for vann og avløp. Anlegget for balansert ventilasjon med varmegjennvinning er innstallert.

I leiligheten blir det nå bedre plass, den lille boden i kjøkkendelen kommer ikke opp. Vi får den godkjent uten denne.

Ingen kommentarer: